В житті дмуть різні вітри, і не в наших силах змінити напрям вітру. Але ми можемо правильно поставити вітрила.

Пошук

понеділок, 19 вересня 2011 р.

Анекдоти з серії "На прийомі у психолога"

Клієнт: Все так погано, нудно.
Психолог: Сядьте зручно, заплющiть очi. Розслабтесь. Повторюйте за мною: менi добре. Менi чудово. Все прекрасно…
Клієнт: Я радий за Вас. А менi?

К: Менi так тяжко! Поможiть!
П: Вам треба навчитися розрiзняти Вашi i не Вашi проблеми.
К: Доктор! Вiд мене пiшов чоловiк!
П: Це його проблеми.
К: Вiн пiшов до моєї СУСIДКИ!
П: А це її проблеми.
К: Але я того не переживу!
П: А от це вже Вашi проблеми. З цього мiсця детальнiше…

К: Скiльки коштує Ваш прийом?
П: Дорого.
К: Наскiльки дорого?
П: 50 грн
К: I за такi грошi Ви готовi слухати мої проблеми?
П: За 50 грн я готовий CЛУХАТИ  всi Вашi проблеми.

П: Всi Вашi хвороби вiд нервiв.
К: Навiть вагiтнiсть?
П: Аякже! Знаєш, що не можна, але нерви не витримують.

Кабінет. Відкриваються двері. Хтось заповзає  навкарачки.
П: А хто це там до нас прийшов? Змiйка? Черепашка?
Е: Спокiйно, доктор! Я електрик! Проводжу вам кабель!

Немає коментарів:

Дописати коментар