В житті дмуть різні вітри, і не в наших силах змінити напрям вітру. Але ми можемо правильно поставити вітрила.

Пошук

вівторок, 14 червня 2011 р.

Анекдоти про психологів

1.     Зустрічаются два приятелі, один - другому:
- Здоров! Щось тебе давно видно не було. Ти де пропадав?
- Я в лікарні лежав. Нерви лікував.
- Шо лікував?
- Нерви, блін!!!

2.     - Лікарю, мені весь час здається, що за мною ходять якісь незнайомі люди…
- А ким ви працюєте?
- Екскурсоводом в музеї

3.     Мужчина у сексолога:
  - Доктор, я дуже люблю свою жінку…
- Це не до мне, а до психіатра!
 
5.     Два психотерапевта:
- Я кожного свого пацієнта  питаю, чи грає він в шахмати...
- Нащо?
- Якщо не грає, кажу почати грати, а якщо грає, кажу перестати.
- Але чому?
- Та сам не знаю, але у 80% випадків допомагає...

6.     Умирає психолог. Підходить до воріт раю. Апостол Петро його питає:
- Ти хто?
- Психолог...
- Ууу, ні, психологи в пекло!
Психолог, плачучи, йде в сусідні двері, сідає зручніше  на пательню... і раптом бачить, що за парканом, в раю, сидить  Фрейд и жере яблука!!!
Психолог починає шуміти, топати ногами, кричати і кликати апостола Петра.
- Ну, чого тебі?
- Та... Як  же! Ви ж казали, психологи в рай не попадають! А у вас там Фрейд!!!
Апостол Петро просовується в дірку в паркані і пошепки говорить:
- Тільки між нами: ну, який Фрейд психолог???

7.  
1 - Мій чоловік постійно скаржиться, що я погано готую...
  - А ви годуйте його два рази в тиждень. 

          Психолог розмовляє з мамою про виховання сина:
  – Ви виховуєте його занадто строго.
  – Чому?
  – Коли я спитала, як його звати, він відповів – Вася Перестань.

1 коментар:

  1. - Чим відрізняється флегматик від холерика ?
    Флегматик знає, що 2+2=5 і спокійний, а холерик впевнений, що 2+2=4, але нервується.;););)

    ВідповістиВидалити